• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć :)
#1
0
Cześć Smile Jestem nowa na forum, choć nie w grze. Gram już od kilku lat, już sama nie pamiętam od kiedy. Smile  Obecnie mam 108 poziom i przebudowuje swoje miasto, które w trakcie rozwoju gry stało się zbyt chaotyczne i niechlujne jak dla mnie  Wink 
Mam nadzieję, że na tym forum znajdę nowe inspiracje Smile i dowiem się czego jeszcze nie wiem.  Wink
Pozdrawiam
[Obrazek: fapW9sj.jpg]
  Odpowiedz
#2
0
[Obrazek: nxzw6m8.gif] [Obrazek: MR0F10S.gif]
 
Ekipa Forum Simpsonowie wita @Ellfik jako nowego Użytkownika! 
[Obrazek: 0cN4Hpb.jpg]
  Odpowiedz
#3
0
Witaj!
Miło powitać nową twarz (choć ukrytą pod papierową torbą  Big Grin )
Co do inspiracji, to nie wiem; polecam kącik architektoniczny - niektóre pomysły są zdumiewające. Aż trudno uwierzyć, że z tych samych "klocków" ktoś złożył takie cudeńka.
A jeśli chodzi o nowe rzeczy, to myślę, że już dziś doczytasz tu ciekawe rzeczy, ale generalna zasada brzmi: im więcej spytasz - tym więcej się dowiesz Wink
Pozdrawiam i mam nadzieję, że do zoba... poczytania!
Maciek

Ło! Jak pisałem poprzedni post, to jeszcze byłaś ubrana tymczasowo w papierową torbę, a tu - proszę! To Kang czy Kodos? Bo czasem mam kłopoty z ich rozróżnieniem, zwłaszcza z taką miną Smile
[Obrazek: NOyPz5G.png]
  Odpowiedz
#4
0
Witaj na forum @Ellfik  Big Grin

Nie jestem pewny, ale chyba znamy się ze "starego" forum Thesimpsons.pl?
Wydaje mi się że kilka lat temu korzystałaś z mojej pomocy związanej z pączkami... Być może jednak się mylę?
Tak czy inaczej życzę Ci miłej zabawy w poznawaniu forum i myślę że będziesz często do nas zaglądać!

Pozdrawiam, też Maciek  Cool
[Obrazek: 0cN4Hpb.jpg]
  Odpowiedz
#5
0
Big Grin Big Grin Siemanko Big Grin Big Grin
[Obrazek: nrKXX8b.jpg]
  Odpowiedz
#6
0